Askvoll- og Holmedal vassverk – Planlagt arbeid 30.08 og 31.08.23

Det er planlagt arbeid ved Askvoll- og Holmedal vassverk frå onsdag 30.08 kl. 14.00 til torsdag 31.08 kl. 07.00. Ein del abonnentar vil miste vatn i denne perioden. Vi oppmodar alle abonnentar om å spare vatn i dette tidsrommet.

Behov for heimehjelparar

Helse- og omsorgetaten ynskjer å kome i kontakt med personar som ynskjer å vere heimehjelp.

Eigenberedskapsveka 2023

Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap inviterer også i 2023 alle innbyggjarar til å vere med på eigenberedskapsveka. Målet med veka er at innbyggjarar i Noreg skal bli betre førebudd på å klare seg sjølv i ein eventuell krise.

Offentleg høyring - Forskrift om godtgjersle til folkevalde i Askvoll kommune 2023-2027

Askvoll formannskap vedtok i møte 26.06.2023 å legge ut forslag til forskrift om godtgjersle til folkevalgte i Askvoll kommune på høyring.

Kommune- og fylkestingsvalet 2023: tidlegrøysting

Dersom du ikkje har høve til å røyste på valdagen eller i den ordinære perioden for førehandsrøysting (10. august til 10. september) kan du frå 3. juli til og med 9. august kontakte Askvoll kommune for å avtale tid for å røyste.

Årsmelding og årsrapport 2022

Årsmelding og årsrekneskap for 2022 og Årsrapport for 2022 var handsama i kommunestyret 14.06.2023.

Stor brannfare

Brannvesenet frårådar all bruk av eld i skog, utmark og innmark, inkludert tilrettelagde bålplassar, parkar og grøntområde frå 15. juni 2023.

Frivillige organisasjonar - no kan du søke om momskompensasjon

Lotteri- og stiftelsestilsynet skal fordele i overkant av 2 milliardar kroner i momskompensasjon til frivillige lag og organisasjonar i 2023. Denne ordninga skal fremje frivillig aktivitet, gjennom å kompensere for kostnader som frivillige organisasjonar hat hatt til meirverdiavgift ved kjøp av varer og tenester.

Godkjende vallister til kommunestyrevalet 2023

Valstyret har handsama listeframlegga til kommunestyrevalet 2023 i Askvoll kommune

Stengt veg grunna vegarbeid på Fv. 57 Nistadlia - Holmelid

Grunna vegarbeid på fv 57 ved Nistadlia mellom Førde og Dale blir vegen stengt i periodar. Det blir endring i rutetider for buss mellom Førde og Dale frå 8. mai og fram til vegarbeidet er ferdig.