Endringar i eFaktura-rutinar hos bankane

Har du ikkje fått eFaktura? 

Nets Mastercard og bankane i Noreg har gjort endringar på eFaktura. 
Mellom anna kan ein ikkje lengre motta eFaktura utsendt i nokon andre sitt namn.  
Det er eFaktura Norge som har vedteke endringa.  
Dette er i praksis alle bankane i Noreg og Nets/Mastercard. 

Kommunane har ikkje høve til å påverke dette.

Det står mer om eFaktura-ordningen her. 

Sidan det ikkje lengre vert sendt til nokon andre enn fakturamottakar, vil dei som tidligare hadde efaktura “på vegne av” ikkje lengre kunne motta denne.  
Fakturaen vil bli sendt til den som faktisk eig fakturaen. 

Ynskjer du likevel å motta efaktura “på vegne av” nokon andre, må fakturamottaker ta kontakt med sin bank for å finne ut kva ordningar banken kan tilby. 

Nokre bankar kan t.d. registrere ei “fullmakt ” slik at kontodisponentar kan motta efaktura.